Garantie en Klachten

Garantie en Klachten



Onze Garantie

Voor alle producten verkocht of gehuurd via de ZELFBOUWCONTAINER webshop gelden de garantie- en reparatiebepalingen die direct vallen onder de voorwaarden zoals door de fabrikant gesteld voor betreffend product. Hier geldt een wettelijk minimum van 1 jaar garantie. De afhandeling van garantie en reparatie gaat via ZELFBOUWCONTAINER.

Op producten van de ZELFBOUWCONTAINER webshop geldt de garantie- en reparatieregeling zoals hierboven aangegeven. Uitgesloten van deze garantieregeling zijn:

  1. Normale gebruiksslijtage
  2. Gebreken veroorzaakt door verkeerd gebruik, cq. assemblage
  3. Van buitenkomend onheil (waterschade, laten vallen, blikseminslag e.d.)
  4. Gebruik zonder waarschuwingen en gebruiksinstructies in de betreffende handleidingen in acht te nemen.

Toch een Klacht

Onze excuses. Klanttevredenheid is een heuse obsessie voor ons. Maar soms slaan zelfs wij de plank volkomen mis, ondanks dat al onze producten uitvoerig bekeken en gecontroleerd worden alvorens zij naar onze klanten gaan.

Wij adviseren om bij levering van onze producten het product goed te bekijken. Als je dan klachten hebt, die betrekking hebben op gebreken aan de container of de levering, die uiterlijk waarneembaar zijn, moet dit binnen 24 uur na levering, bij Zelfbouwcontainer.nl ter kennisgeving worden gebracht. Dit kan door te bellen naar 085 0685590, maar voorkeur heeft om ons contactformulier hiervoor te gebruiken. Uiteraard zorgen wij vervolgens dat in gezamenlijk overleg een oplossing wordt verzorgd voor het probleem en of je in aanmerking komt dat de container geretourneerd kan worden.

Interessant...

Wij kennen een aantal betaalmogelijkheden:

  • Via deze site bij bestellen dmv iDeal betaling of Paypal betaling;
  • Via deze site bij bestellen dmv overboeking;
  • Bij afhalen of bezorgen door ons, dmv pin betaling;
  • Bij zakelijk gebruik dmv factuur betaling binnen 14 dagen na aflevering.

Via dit formulier kun je contact met ons opnemen voor een vraag, of om een klacht te melden. Wij streven ernaar om uiterst  binnen 48 uur een reactie te geven, per email of telefonisch.

Wij nemen contact met je op om af te stemmen wanneer je jouw product kunt afhalen, of wanneer wij jouw product komen bezorgen en desgewenst monteren.